Tisdag

Ja nu har det hunnit blivit någon dag sen jag skrev sist.

Idag har jag jobbat, fick jobba över 30 min men det är jag glad för, vill ha alla timmar jag kan få! Efter middagen vart det en sväng i skogen med vilddjuren och sen en sväng på Willys.

Imorgon är jag ledig, då ska jag baka och laga mat. Blir ett experiment med baken så jag hoppas det lyckas. Hade hoppats på att få en tvättid imorgon också men fanns inget ledig förrens fredag 19-23.
Imorgon ska vi prova ta oss iväg och simma, har nog inte simmat på en vecka, har inte hunnit innan jobbet men imorgon finns det tid. Synd relaxen bara är för damerna imorgon :( Innan det ska vi iväg till skogen så de får springa av sig så vi kan simma lugnt mendans det ligger och sover hemma och inte behöva vara oroliga över att de ska riva huset ;)
Undra om jag ska ta mig an och lappa upp lite bilder från veckorna uppe i norr imorgon då jag ändå är ledig..

Igår började det en ny kille på BK och idag har jag fått hjälpt honom i kassan :S Hur förvirrande är inte det då, att jag ska lära ut nått jag knappt kan själv!? Haha ne kul att jag fått de ansvaret redan ändå, min 3e vecka :) Självklart gjorde jag massa missar och glömde då jag skulle lära ut men men får hoppas han lär sig av mina misstag ;)
Känns iaf bra nu, jag han ju det mesta men virrar till det ibland. Inget negativt har jag hört heller :) Nu är jag sugen på att lära mig nya saker och få nya utmaningar, nästa lite sugen på att stå i kök lite faktiskt, ska ju lära mig det så småningom ändå om jag ska ta mig dit de vill ha mig.


ne nu ska jag göra mig iordning för en renbäddad säng, så mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0