Söndag

Idag har jag jobbat 7-14, usch va stressigt det blev för mig idag.. det gäller att pussla ihop det rätt för att det inte ska köra ihop sig men de gick bra, alla fick sin mat och var glada. Lite svettigt för min del bara, att vara själv och springa runt och ha kassan samtidigt som man fyller på mat, dryck m.m. Var till och med 2 st som tyckte synd om mig :P Men jag klagar inte, jag tycker om att jobba där :) Så länge gästerna är nöjd så är jag det :)

När jag kom hem fick jag världens goaste kram och "Jag har saknat dig idag!" :) Det piggade upp så otroligt, så skönt att få ett sånt välkomnande då man kommer hem och är sliten :) Har så ont i kroppen och är trött. Varken jag eller Magnus kunde somna igår, så himla knäppt! Länge sen jag kände så, brukar alltid däcka så fort jag lagt huvudet på kudden. Slumrade sista minuterna på filmen vi såg och sen då jag väl skulle sova så gick det inte. Vi låg vakna,  vred på oss och frågade varann "kan inte du heller sova?", "sover du?" Usch så drygt det var. Somnade efter någon timma iaf.

Nu ligger vi i sängen och slappar och myser, jag slösurfar och Magnus läser bok. Vi har inga speciella planer för idag.. Till middag blir det Pannbiff med potatis och löksås som jag tog med från jobbet, lättsamt att bara värma på :) Vi kom även överrens om att vi skulle powerstäda lite idag, dammsuga, torka golven och diska. Känner mig dock inte så pigg på det så får se vad det blir. Ska prova ta ett bad me och jag har ro i kroppen för det. Ska väl prova se någon film me och krama på min älsk så mycket det bara går :) Ne nu ska jag inte tråka nå mer..

Imorgon är jag ledig då blir det fika med Jennifer :) Har även lite samtal att ringa och massa jobb att söka.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kul att du är på G med bloggen igen! Hoppas allt är bra med er. Kram!

2009-08-16 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0