Onsdag

Hejhej!

Igår var det ovanligt lugnt på jobbet.. behövde inte stressa något.. annars är det de ända jag jag då jag jobbar kväll, svetten bara rinner men igår va de lugnt. Hoppas det blir lika lugnt imorgon.. Idag har jag 7-14.30 plus 30 minuters utbildning.. Chefen fyller år idag så vi firade med chokladpudding ;)

Magnus har även namnsdag idag och det är systers och hennes mans bröllopsdag idag. Å igår fyllde Magnus syster Andrea år :)

På fredag ska jag på arbetsintervju, spännande spännande :) Har fått 2 veckors förlängning på jobbet med :) Så just nu ser det bra ut på jobbfronten men man vet aldrig. Söker för fullt iaf, inte som jag tänkt men söker iaf :)

Jag skriver så osammanhängande men det får vara så.. :)

Ne nu ska jag hoppa i duschen..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till på intervjun!

2009-08-20 @ 21:59:55
Postat av: Andrea

Vart ska du på intervju? nyfiken Hoppas det gick bra i alla fall!!

2009-08-21 @ 08:01:19
Postat av: Farmor

Håller en tumme för dig att det går bra på intrevjun...bra att du fått förlängning det ger ju lite cash i kassan...kramas

2009-08-22 @ 02:59:46
Postat av: Andrea

Hoppas du får jobbet! Vi och bebben mår bra, han/hon sparkar och lever om och jag blir tjockare och tjockare :-)

2009-08-23 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0