Julklappar

ja nu har vi fått ihop lite julklappar men långt ifrån alla.. ska prova få ihop alla imorrn.
har därimot inte slagit in en enda än men de hinns med.

inte hittat någon garanti till datorn än men har inte letat i alla skrymslen än..

haha gick förresten vilsen igår.. inte så kul då jag väl la märke till de då jag upptäckte att jag hamnat på ett område som vi inte hört så gott om så jag vände direkt men tog en stund innan jag hittade hem.. usch, vart faktiskt lite rädd och orolig då jag inte hittade först men jag kom ju hem oskadd :)

ja å som vanligt hade jag inte nå vettigt att komma med..


Jag älskar min Magnus mest av allt, du är verkligen den mannen jag vill leva mitt liv med <3


Kommentarer
Postat av: Nawww

sötpluppan min! Kyssar

2008-12-17 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0