Lägenhet

ja då har man kanske fått lägenhet då, men man ska inte tro för mkt... fick ett mail från östersundsbostäder om att jag hade tackat ja och att jag höll på att granskas mern de står inte direkt att jag får den om jag är godkänd :S men men, ska dit idag och höra, kan inte ringa för har inga pengar kvar så ska fylla på när lönen kommer, måste ju ha sista pengarna till julklappar osv.. sitter ju på bibblan nu och deras kontor ligger här aldeless breve..så jag hoppas dom vet om jag får den eller inte. är iaf en 1a på 38 kvm på prästgatan för 2500 kr så de blir ju iaf perfekt, hoppas den ser bra ut oxå =)

åh vill så gärna veta allt långt i förväg, älskar att planera! väntar just nu på att få det nya schemat så jag vet hur jag får jobba och hur mkt, hoppas på mer!!! osså lönespecet på DW vill jag ha.. osså vill jag veta om jag får lghen..

va ju ut i fredags med Annika, Angelica och Sonja, askul! först jobbade jag 7-14, sen vart de stan med Annika och Angelica, sen vart de hem och packa ihop lite kläder, dricka m.m. sen kom Ida och Sonja och hämtade mig, vi åkte till Hanna, jag duschade där och sen kom Annika och Angelica :) vi hade det skitmysigt :) och som Annika sa; "oavsätt hur länge sen vi träffades så blir det aldrig pinsam tystnad" kanske inte ordagrant men nått i den stilen.. å de stämmer fan... asså när vi träffas är det som om de var igår när det i själva verket kan handla om 1 år iband.. så kul :)

kommunikationen va inte den bästa, vi hade bara hörts på sms och när, var och hur vi skulle träffas. jag visste att de va julkappsbyte, förr om åren då inte jag kunnat vare med har de köpt en julklapp var och lottat, de trodde jag den här gången med.. och då skulle grejen kosta 10-20 kr... MEN alla hade köpt till alla utom jag :P Ida visste inte att vi skulle på krogen efter och jag trodde vi skulle äta middag tillsammans..  men middag vart de inte.. Hanna bjöd oss på julmust och pepparkakor :) så när jag började dricka hade jag ätit vid 10 senast :P så lättpåverkad var jag :P när vi skulle på korgen runt 22 så såg inte jag klockan på mobilen :P men jag kunde gå haha mysko de där :P ajja hade iaf trevligt trotts misstag, missförstånd och bråk.... men men

ne nu ska jag inte skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0