Jobb

sitter på bibblan igen.. ska iväg och jobba på DW kl 13 till typ 21-22 nån gång.. börjar 23 på Donken till 03.30, ska höra så jag får sluta tidigare, ska ju upp å jobba imorrn igen 11-16 å sen blire buss till mammsen =) Martin ska ut ikväll så vi ska göra sällskap hem, sen blire julklappsbyte och packa inför jul. Ska fira Jul i Rätan hos systeryster & c/o =P ska bli så kul! men jag är alltid orolig över att alla ska bli missnöjda med julklpapparna. men men.. ska iväg på stan nu en sväng och kika om jag kanske hittar nått mer åt mamma, syrran & Martin.

Datorn hade iaf kommit fram till pappa, hoppas den va hel och att de går att fixa. Man börjar vänja sig vid att inte ha dator nu.. ska iaf ändå köpa en ny bärbar när jag flyttar, bara bilderna går att rädda blir jag glad.

Har iaf inte hört nått nytt om lägenheten men hoppas på att de hör av sig nästa vecka! vill så gärna veta hur det blir.

Lön har jag fått och schemat har kommit =) asnöjd med schemat! fick 97 timmarn vilket jag absolut inte var beredd på, trodde jag skulle få typ 60 =P fick bra tider oxå =) men kommer inte jobba på DW så mkt mer så måste ju ha mer tider, speciellt nu när jag ska bo själv. Ska iaf börja leta nytt jobb efter nyår. Vill sluta på Donken men ändå inte, kommer sakna det så mkt, är fast! men vill ju inte jobba där till 100% hela livet, men jobbar gärna där då och då, speciellt krognätterna kommer jag sakna! allt fullt, trevligt folk, oftast iaf :)

ne nu är tiden ute här =P

God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0