Datorlös

just nu är det så att vår dator har kraschat, är väl 3 veckor sen så jag sitter inte vid internet så mkt.. inte alls skulle jag säga...sitter på bibblan i stan.. skapligt drygt men vad gör man... har 28 minuter kvar.. sen blir på stan å shoppa julklappar, har idag och måndag på mig sen jobbar jag 6 dagar i sträck innan jul :( men men jobb är pengar.. är i full gång med att hitta lägenhet med. Jag och Martin gjorde slut för drygt en månad sen.. det var bådas beslut och vi hoppas på att bli tillsammans igen senare för vi älskar varann. ända anledningen till att vi gjorde slut är att vi ville vara singlar, vi har ju vare tillsammans i 4 år nu.. även några månader innan de.. och för att få känna på hur det är att bo själv och så.. så vi får se hur det blir...

imorrn blire korgen iaf, och nej jag är inte ute för att hitta nån ny eller ragga, jag ska ut med mina vänner från 9an :) askul ska de bli :) var även ut för några veckor sen med Sandra, Marielle och Sara så himla kul hade vi :)

ja men lite uppdatering vart de ju iaf..

Kommentarer
Postat av: Martin

***Jag och Martin gjorde slut för drygt en månad sen.. det var bådas beslut och vi hoppas på att bli tillsammans igen senare för vi älskar varann. ända anledningen till att vi gjorde slut är att vi ville vara singlar, vi har ju vare tillsammans i 4 år nu.. även några månader innan de.. och för att få känna på hur det är att bo själv och så.. så vi får se hur det blir...*** ja så blev det ju tyvärr inte..eller ja tyvärr och tyvärr, vi är ju iaf väldigt bra vänner man kanske blir frånskild och träffar dig om 30 år igen :P

puss å kram

2008-06-15 @ 23:23:56
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Tina

ja nu känner jag inte alls lika, nu i efterhand så har jag upptäckt att han inte alls va min typ, vi är för olika. de kommer aldrig bli vi igen men som sagt vi är vänner.

2008-06-16 @ 04:40:41
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0