Regn i Februari

Jag har fastnat här som vanligt då jag egentligen tänkt göra en massa annat, klockan är iofs inte så mycket än men jag blir lite småstressad endå då jag inte får saker gjort som jag tänkt. Även om det inte är så viktiga saker, som att frosta av frysen. Tror jag skippar det, tar det till veckan istället.
Annars hade jag inte tänkt göra så mycket, det vanliga bara, som att röja diskbänken och plocka lite. Måste även en vända på affären för att inhandla lite mjölk, smör och ost.

Inte speciellt sugen på att vandra iväg på någon affär nu då himlen är aldeless grå och det regnar. Inte är det regn man tänker på då man tänker Februari, speciellt inte den 3:e Februari! Januari och Februari ska ju vara de kallaste månaderna på året, -25 minst och nu är det +2!
Egentligen är det ju skönt med plusgrader men när man tänker på att det bara är Februari och att det kommer hinna snöa en massa mer och vara -20 igen så är det inte kul, man blir som lurad att det är vår fast det inte är det!
Jag vill ha riktig vår, typ mitten av Mars NU, NU NU!

Magnus stack iväg strax före 8, han tog bilen den latmasken just för att det regnar! ;) Men det är väl lätt hänt att man blir lite lat och bekväm då man kan ta bilen, jag hade säkert inte varit bättre!
Sen dess har jag iaf suttit här, kikar runt lite, tiden går så himla fort då man sitter vid datorn! Jag/vi håller på och funderar ut något bra namn till en ny blogg, en blogg som vi båda ska skriva i. Jag har länge velat göra det men det har inte kommit till skott och nu då vi bestämt oss för att vi ska så kommer vi inte på något namn. Eller ja det har ju kommit en del förslag från oss båda men det har inte riktigt "klickat" än. Men snart så!

Imorgon kommer svärmor hit, ska bli så mysigt! :)
Jag ska tyvärr jobba imorgon kväll då hon kommer men de ska ev. komma upp på jobbet och få sig lite mat i magen! Kul att få lite middagssällskap på jobbet, sällan jag äter för det är så tråkigt att sitta själv!

Svärmor har förresten skaffat sig en egen blogg nu, inte en dag försent! :)


Ne ta tag i lite här hemma nu sen blir det jobb som vanligt 16-20.30, pannkaka och allt ;)






Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, pannkaka o allt är de på torsdagar =)

2011-02-13 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0