Städdag

Har suttit en bra stund nu på IKEAs hemsida, åh vill ju ha allt! Vi har ju kikat en del de senaste dagarna och vi hittar bara mer och mer som vi vill få med oss hem. Så nu är det bestämt att vi åker imorgon :D

Magnus stack iväg på jobbet för ett tag sen, han jobbar 14.45-23.30 och jag ska väl sätta igång med städningen här hemma. Huuua, är inte ett dugg sugen kan jag säga! Men det är alltid lika skönt då det är gjort, dessutom vill vi ju ha det fint tills imorgon då vi kommer hem med en massa grejer vi vill stöka med :) Ska köra ut soffbordet redan ikväll så det bara är att ställa dit de nya imorgon! :)

Får se vad jag hinner med (läs orkar) efter städningen. Jag ska iaf belöna mig med en lång härlig dusch!

Ne, hemmet städar sig inte själv har jag märkt så det är bara att sätta igång!!


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0