Äntligen helg!

Usch jag är helt slut efter denna vecka och som en fin avslutning, detta mördarpass 11-20.30. Ne inte så farligt egentligen, jag jobbar ju ofta dubbelt, 7-20.30. Jag har ont i övre delen av ryggen, eller inte ont men jag är trött i ryggen.

Det gick iaf bra med Chippen idag, han hade varit så duktig och sa inte ett pip då han fick sprutan. Då Magnus hämtade han där vid 15 så var han inte så pigg, yr och så men nu då jag kom hem var han desto piggare :) Åh han ser ju så rolig ut med tratten haha! Jag kunde inte hålla mig för skratt när vi var ut och gick nyss, fnissade högt nästan hela promenaden :P Tratten är ju som ivägen då han ska lukta och greja så han snubblar som på den eller vad man ska säga, kör ner den i backen så det tar tvärstopp :P
Lillan och Sigge är inte riktigt kompis med den där tratten, de tycker den är lite läskig och vill inte alls vara nära Chippen.


Chippegubben våran <3


Magnus kom upp till restaurangen strax innan jag slutade och sa att han hade tagit på sig att jobba över om det behövdes så senast 01 skulle han sluta. Men de hade jobbat in lite så kanske att det blir tidigare ändå. Lovade att hålla mig vaken tills han kommer hem så frågan är bara vad jag ska hitta på fram till dess...?? Lär kunna bli sittande här en stund kan jag tänka mig... Kanske fortsätta lägga upp lite bilder här men de får bli i ett nytt inlägg :)

Åh de ska bli så skönt att få vara ledig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Milla

Lilla stackars Chippegubben, inte kul med tratt inte. Hoppas att hans polare snart vill vara nära han igen, att de vänjer sig vid att han har tratt.



Ni få krama om Chippen från oss, och de andra 2 lurvisarna såklart.

Kram

2010-09-16 @ 23:32:44
URL: http://millaochmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0