Hos Pappa, Milla och bror <3

Direkt då Magnus kom hem från jobbet igår vid 23 packade vi in oss i bilen och for mot storstan. Han skulle egentligen sluta 23.30 men trotts att de låg efter hann de jobba ikapp och tillochmed att de blev klar tidigare :D

Jag gjorde mitt bästa för att hålla mig vaken, var väl sista halvtimman som jag satt och slumrade. Det tog bara lite drygt 2 timmar och resan gick bra förrutom att vi blev fångad på bild. En blixt från en hastighetskamera var vi inte beredd på, fy va de blixtra :S Vi hade helt missat att det var 90 väg och vi körde bara 110... Fan fan fan! Jävligt onödigt! Inte billigt med såna böter heller! Man kan ju hoppas att bilden blev otydlig eller nått!! Ajja inte så mycket att göra något åt!

Väl här vid ca 01.15 släppte pappa in oss, Milla och Jacob sov. Vi tog lasset med packningen och Lillan och gick sedan för att hämta grabbarna och sen for Magnus vidare. Lillan hade pipit så efter oss att Milla vaknade och efter en stund vaknade Jacob med :P Tror vi alla kom i säng runt 03.

Jag vaknade vid 9.30 och inte långt efter vaknade de andra. Vovvarna har varit jätteduktiga och snälla, de är snälla med Jacob och ska snusa och hälsa på honom och Jacob tycker inte dom är obehagliga heller så de går fint :) Förrutom då Pappa och Milla hade vart och handlat och jag, Jacob och vovvarna var hemma. När hundarna hörde att de kom tillbaka skällde de till och det var Jacob inte alls beredd på och blev jätteledsen men det gick över efter lite tröst från mamma.

Strax efter de tog jag med mig Sigge och Lillan på en timmas lång promenad. Det var riktigt fint och härligt ute, fan att jag glömde kameran! Hoppas det är lika fint imorgon så jag får fota lite! 5 minuter innan vi var inne igen skickade pappa sms om att maten strax var klar, lite timing då ;)

Till middag blev det en god köttbit med peran, kantarellsås och bönsallad, mumma! Lite senare blev det chokladpudding med grädde, jag hade glömt hur gott det var!

Det har för övrigt varit en helmysig dag, vad annars med de fina sällskapet man har :) Rått om Lillebror rejält också kan jag säga, myspys <3


Liten bildbomb från idag















Så himla go <3


Prinsessan på ärten


Här har vi halkat ner lite, mysigt att ligga klämd mot väggen :P


Ne nu börjar klocka bli mycket, kissa hundar och göra sig iordning för sängen (soffan) kanske, det är ju en dag imorgon också :)


Natti

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej Tina!



taaaack för din kommentar.

Jag hoppas detta håller sig bra :)

Håller tummarna

kram Love

2010-10-27 @ 22:43:38
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0