Onsdag

Just nu sitter jag och mumsar på min frukost, fruktsallad :D
Ikväll får vi besök av Magnus pappa, han ska stanna här tills på Lördag. Det ska bli trevligt, jag jobbar dock imorgon och på Fredag men jag tror nog de klarar sig utan mig ;)

Igår efter jag tvätten och lite lunch så gick jag bort till Lottis. Jag fick snusa på det lilla nya tillskottet, så fin så! :) Sen begav vi oss ut på en liten promenad och Sammy cyklade. Vi stannade till i någon lekpark ett bra tag och gick en kort sväng på stan, efter ca 3 timmar var det dags att bege sig hem för då var det dags för mig att jobba. Jätte trevlig dag var det!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Låter i alla fall som det bättre vädret gör er gott där uppe... Och så fick du ju snusa ännu mera Bäbis, Myspys :o)



Hoppas det blir trevligt i alla fall fast du jobbar vännen



Älskar dig

Kramen från oss



Pappsen

2010-05-12 @ 13:21:26
Postat av: farmor

Hoppas det blir en trevlig helg trots jobb och att det blir sol...jag jobbar oxå hela helgen är ledig i morgon iaf...kram på er dårå <3

2010-05-13 @ 01:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0