Fredag

Jag är ledig idag, så skönt!

Idag efter Magnus slutat jobba gick vi som vanligt och handlade. Direkt efter det tog vi oss en långprommis i skogen med Chippen, bra de får lite egentid de små liven. 1,5 timma blev det, riktigt skönt trotts flurvädret!

Snart ska jag sätta igång med middagen, blir tacos idag, mumma!

MAT, MAT, MAT! Har jag något annat i huvudet? Ja då det har jag faktiskt men enligt Magnus pratar jag inte om någe annat i princip :P Magnus suckar och ler varje gång jag frågar "Vad ska vi äta idag?" eller då jag börjar planera inför helgens mat :P Men är det så konstigt? Jag är ju intresserad av mat och allt stök i köket! :)

Ne nu har darling tassat in i köket och börjar med färsen så bäst jag lyfter arslet och hjälper till! :)

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Puss på dig!!

2010-05-21 @ 22:15:07
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ja du gumman... inbillar mig att det där med mat smittat av sig på både dig och schimsan, det är kul att laga mat och det är gott med mat oxå :o)



Kul att du bloggar lite igen... saknar det ibland hjärtat :o)



Älskar dig

Puss & Kram



Pappsen

2010-05-22 @ 10:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0