Fredag

En hel vecka sen jag skrev och som vanligt beror det på att jag haft fullt upp med jobb.

Idag vid 10 åkte Magnus till storstan för att tillbringa helgen där med grabbarna. Trav för hela slanten då det är självaste Elitloppshelgen såklart ;) För två år sedan var jag med, det var då på Lördagen som vi räknar att det blev VI, den 24 Maj.

Som sagt gick vi ut i Lördags för att fira våran årsdag, hur mysigt som helst var det! Perfekt väder för att promenera ner på stan och sitta på uteserveringen och äta och dricka gott. Mätta och belåtna gick vi in på bion och köpte biljetter sedan tog vi oss en tur på stan i väntan på att filmen skulle börja. Prince of Persia såg vi och jag tyckte den var riktigt spännande och bra :)

Så sent som jag är uppe nu händer nästan aldrig, jag har lagt mig för länge sen men kan helt enkelt inte sova. Somnar lätt som en plätt annars men nu fattas det något (någon) och då är det inte helt lätt men det ska nog gå!

Det är första natten i den här lägenheten som jag sover själv faktiskt så det känns lite tomt :P


Min andra hälft på uteserveringen i Lördags.

Saknar honom tokmycket redan, jag som hinner sakna honom efter en dag på jobbet, hur ska detta sluta!? Hehe nejdå men det känns helt klart!

Saknar dig älskling!

Ne nu måste jag prova få igen ögonen och sova en stund!!


Natti

Kommentarer
Postat av: Magnus

Va go du är älskling! Är glad att jag har dig! Kyssar

2010-06-01 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0