En "hantverkare" senare...

Magnus har precis cyklat iväg på jobbet och jag sitter här och väntar på att Malin ska ringa så jag får bege mig dit och hjälpa henne med håret, jag ska blondera hennes utväxt. Känns konstigt att inte vara på jobbet ikväll då älsk har lunch, eller ja middag då vid 18.30.

"Hantverkaren" som inte är en hantverkare, snarare en tekniker, elektriker eller vad man nu vill kalla dom... Same same...
Ja han kom ju iaf vid 12.45... Magnus ringde där vid 11 och frågade varför han inte kommit än och svaret han fick var att han fick rycka ut på en akut-någonting-grej och att han skulle komma senare, kring 12.30. Fel att ringa och säga det då!? Ajja nu är det fixat iaf men jag märker ingen skillnad på hastigheten, antar att det beror på att jag har så mycket skit i burken.

Så vad ska jag hitta på nu!? Har svårt att ta mig för att göra någonting då jag sitter och väntar på att det ska hända grejer. Vill ju inte påbörja någonting som man sedan måste avbryta... Kanske ska ringa och höra med henne om det är dags snart...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anette

Det roliga är att jag var ett sjukhusbarn när jag var liten och tog blodprover mest hela tiden, och då var jag inte det minsta rädd. Ändå får jag panik nu på äldre dar. Tack så mycket! Jag jobbar som säljare, men är sjukskriven nu i 2 veckor. Jag är också jätteglad över D, kan inte vara mer tacksam för vad jag har nu!

2010-06-18 @ 21:18:31
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0