Söndag

Jeeey vilken härlig dag! Eller nu överdrev jag lite...
Jobbat idag som vanligt, 7-14. Senaste Söndagarna då klockan ringer 05.15 så känner jag att jag börjar bli less på att kliva upp och jobba Söndagar! Har i stort sett jobbat varje Söndag sen jag började för lite mer än 1 år sen. Förrutom då vi åt upp eller så. Det är ingen som tvingar mig att jobba varje Söndag utan det är jag som vill. För jag vill jobba så mycket jag kan och det är dagen jag får mest betalt men nu börjar jag bli lite less.

Känner att jag nu i sommar då jag kommer jobba 7-14.30 Mån-Fre kan släppa efter lite och korta ner till att jobba varannan Söndag, det ska bli skönt! Känner att jag inte behöver jobba varje Söndag nu heller för nu har ju Magnus fått ett heltidsjobb, iaf över sommaren då och förhoppningsvis mer sen!

Nästa Söndag ska jag vara ledig för då är har vi nämligen finbesök. Drettan, Daniel och Emma kommer hit och firar midsommar med oss :) Det ser vi fram emot!

Magnus jobbar ikväll med, lagomt kul att han börjar 30 minuter efter jag slutat men vi klarar oss :) Vi är ju så glada över att han fått de här jobbet! Vi bestämde iaf att han skulle komma på jobbet till 14 så vi kunde sitta och fika och umgås en stund innan han började så lite fick jag krama om min prins <3

Får se vad jag ska hitta på nu då resten av Söndagen, blir väl en tur med någon vovven men inte än på en stund tror jag...


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja, snart kommer vi ner! Hoppas ni är redo för invasionen! :p

2010-06-21 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0