Lördag

Kom inte iväg till Malin förrens 17.30 igår tror jag det va... Jag fick inget gjort på hela dagen för jag fick vänta och vänta... Får väl skylla mig själv, nästa gång bestämmer vi tid innan! Väl där fick vi håret gjort, blev klar vid 19.30 och resultatet blev bra! Sen åkte vi och köpte lite godis och sen hem hit och tog en tur med vovvarna i vattenparken och sen in och kikade lite på humorserien Mia och Klara.

Magnus kom hem redan strax efter 22 då det tog slut på jobb. Malin stack hem runt 23 och vi kikade på lite fler avsnitt och jag somnade :P

Magnus jobbar extra idag 11-20 och jag har inte fått nått gjort alls. Efter Magnus cyklat iväg ställde jag mig i duschen och efter de slog jag på tvn för att ha lite sällskap och musik. Fastnade ju såklart framför det Kungliga Bröllopet :) Jag blir så rör av bröllop, kunde inte undgå att fälla en tår eller två! Det är så vackert och man ser verkligen att det är äkta kärlek! De va så vackra och klänningen jättesöt! Var tvungen att slita mig en tag för att ta en sväng på Willys och inhandla lite till middagen och gotta till filmmyset ikväll.

Inte länge kvar till Magnus är hemma så jag ska strax sätta igång med middagen, blir sallad idag, mumma!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0