Tisdag

Sitter här och mumsar på min frukost (fil med banan, kanel, honung och havregryn) mellan maskinerna, tvättar 7-11 idag som vanligt på Tisdagar. Skönt att få det gjort tidigt på förmiddagen och tidigt på veckan så det är gjort liksom. Har haft tvätta-Tisdagar-Rutin väldigt länge nu, inte alla gånger det är ledigt då jag ska boka men det är ytterst sällan de händer. Åh gud va intressant de va!?

Mitt ben är iaf bättre men inte bra. Gick och mötte Magnus på jobbet igår, tar ca 5-10 minuter att gå dit och jag fick ont strax innan jag kom fram, inte jätte ont men de kändes. Det höll i sig ända tills jag la mig, men bättre blir det :)

Ska ta hand om diskbänken nu och sen är det nog dax för tvättstugan igen.



Hur ser eran Tisdag ut?

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hemma, skallebank i morse så jag stannade hemma, man ska inte köra bil när man inte ser hälften av det man ska så, men nu har det ebbat ut, tror det var gårdagens medicin som slog till :)



Annars är det som vanligt, en sakta dag i sakta mak :)



Kram å puss pårej :o)



Pappsen

2010-01-26 @ 13:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0