Släktmiddag

Idag mellan 16 och 20 har vi varit hos Magnus faster på middag med Magnus kusiner och kusinbarn, 12 pers var vi totalt. Många av dom har inte Magnus träffat på många år och för mig var det då första gången jag träffade dom, faster Gunilla och kusin Johan med familj hade jag träffat innan. Riktigt trevligt var det, god mat och mycket skratt.
Snart ska vi krypa ner och kika på film, får se om jag lyckas hålla mig vaken, igår hann jag väl se första kvarten ;)
Imorgon bitti blir det jobb för mig som vanligt 7-14, jobbar ju varje Söndag så länge jag inte önskar ledigt men jag tar det jag får och Söndagar är bra dagar att jobba på. Har dessutom sällskap nu varje Söndag så då blir det roligare att jobba.
Ska försöka ta mig i kragen nu och bli bättre på att uppdatera, vet ju själv hur tråkigt det är då andra inte uppdaterar sina bloggar. Ska prova summera Julen med lite bilder och så med :)
Fortsatt trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja'a du får skärpa dig skratt hoppas ni har det bra ...kram

2010-01-10 @ 01:08:03
Postat av: Magnus

Älskling lyckades ju se klart hela Avatar igår... dutti älskling! =)

2010-01-10 @ 11:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0