Onsdag

Fått lite klagomål på att jag bloggar så sällan, så jag får väl ta mig i kragen nu då ;)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte hänt någe speciellt som vanligt :P

Jobbar på som vanligt gör jag. Håller utkik efter nya och fler jobb som jag kan komplitera upp mina 56% med. Har hittat ett som skulle vara perfekt som jag har sökt. Ringde även och hörde mig för lite och ska ringa igen, vill verkligen ha det jobbet. Han jag pratade var inte säker på hur arbetstiderna var, men det gäller Måndag-Fredag och man börjar tidigast 7 och slutar senast 13 så det skulle verkligen vara perfekt. Då är jag hemma till senast 13.30 och hinner med hundarna innan jag ska iväg igen 15.30. Om jag skulle få de här jobbet (vilket jag hoppas innerligt) är det tråkiga att jag inte kommer kunna ställa upp lika mycket som jag kan på jobbet. Vilket är jättetråkigt men jag måste ju ha mer jobb.

Det jag önskar är att någon slutar där jag jobbar nu och jag får den tjänsten men det kommer nog aldrig ske, de som jobbar där lär göra de tills de går i pension och det är ett bra jävla tag dit. Önskar dock att hon som har hand om salladen och disken får sluta så jag får hennes jobb. Jag tycker att hon är hemskt slarvig och många gånger får jag göra "hennes jobb" på kvällarna trotts att jag egentligen inte har tid men är tvungen.

Ja de enda jag fick till var att skriva om jobbet, bra där Tina :P Ska försöka få nästa inlägg lite roligare ;)


Här ska ni få er ett gott skratt iaf! Pratade med pappsen som påminde mig och denna roliga;


Hundens & Kattens dagbok


Kommentarer
Postat av: Magnus

Nu kommer jag o gosar ner mig hos dig älskling! =)

2010-01-20 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0