Lördag

Tjo!

Sitter här och väntar på att vi ska ta oss iväg och köpa pizza och handla lite gotta, Magnus och Kim sitter och halvsover framför hockeyn. Jag är pigg och kry idag, lite lätt huvudvärk till och från och trött bara.

Gårdagen var trevlig! Kim anlände till Borlänge strax efter 18 och Magnus och Chippen gick och mötte upp honom. Då de var hemma satte vi oss och åt, blev älgstek med potatisgratäng, pepparsås och sallad, riktigt gott var det!

Sedan blev det taxi till förfesten, killen som vi var hos jobbar på Ica och där hemma hade han en hel hög med Icisar :) Ett Icapar hade sin hund med sig, en liten amstaff av någe slag som var så go så, dock hoppade han upp på mig de första han gjorde och rev upp en rejäl maska i mina strumpbyxor. Jag som vart extra försiktig här hemma med vovvarna :P Men inte gjorde väl de någe inte, kändes som jag passade lite bättre in på krogen med de andra tjejerna där som för övrigt var punkklädda. Det var jag i min vita klänning och resten svartklädda punkbrudar, jag kände mig inte riktigt hemma bland dom om jag säger så :P Men det är väl så då man går på ett ställe där det ska spelas massa punk, men trevligt var det för de :)

Jag fick mina Orgasmer (läs drinkar) och fick även se självaste Heavy i Hjalle & Heavy som var där och roade sig.

Väl hemma blev det rostade mackor och varm choklad, de är fyllekäk de ;)


Idag har det inte blivit många knop, jag och Magnus klev upp vid 11 och jag satte igång och röjde i köket sen la vi oss i soffan och slötittade på tv. Runt 13 kom Kim ner och då kikade vi på reprisen i Curlingen, ganska tråkig sport att kika på om man frågar mig, förstår mig inte på den heller men kul att de tog Guld!


Ne nu låter de som de börjar kvickna till där inne, vore gott med lite mat i magen nu!


Ha en trevlig Lördag!


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Det låter som att du har haft en riktigt mysig och rolig helg! Puss å kram

2010-02-27 @ 22:18:42
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Martin

härligt med lite party :D Det blir det på lördag för oss då jag blir lite mer man :P haha

2010-02-28 @ 21:04:03
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Håller med Schimsan, skönt att komma ut och roa sig lite ibland... Lite rajraj så ;o)) För egen del så är det väldans länge sedan jag var ute och röjde, men det ska väl bli framåt sommarn och så ska vi ha klassåterträff i augusti nån gång så då blir det röj i hudik :o)



Älskar dig

Pappsen

2010-03-03 @ 09:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0