Snart helg!

Idag har jag städat helg här hemma, skönt att få det gjort!

Fick en julklapp på posten idag så jag slog in den på en gång, älskar att slå in julklappar!

Jag ska snart bege mig mot jobbet, till fots i snön! Cyklar ju annars men nu har det snöat hela dagen och de har knappast skottat på gång/cykelvägarna så jag törs inte idag. Jag har ändå cyklat tillräckling för det här vintercyklisten som jag är med på!

Ikväll är det julbord på jobbet som gäller! Ca 200 ätande kommer det vara, jag som annars har 30-70 är det lite skillnad. Vi är dock två ikväll, annars hade det inte gått! Ska bli spännande, jag hade ju hand om detta förra året med! Lär bli lite övertid vilket är bra för mina timmar men kommer kännas drygt att traska hem sen, då lär jag bara vilja hem och krypa ner i sängen med älsk. Jag är trött redan nu jag som hållit igång sen 7 i morse. Men efter dagens pass blir det helg! Magnus gör helg redan 17.30 han ikväll... Gött gött!

Imorgon blir det sovmorgon och sen efter frukosten bär det ut i skogen om vi har bra väder! Sen ska vi ha var alldeles egna lilla julafton här hemma imorgon. Vi ville ha det dels för att inte släpa med våra julklappar upp och dels för Magnus fick "julkorg" från jobbet med massa julmat och sen är det ju så mysigt! Inte dumt med två Julaftnar ;)


Julkorgen Julkartongen


Massa gotta!


En almanacka, julsnöre och "juladresser" fanns även där i...


och även ett tackkort!



Ajja nu ska jag kissa nån vovve och göra mig iordning för jobb :D



Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Martin

Ni gör inte egna köttbullar? :)

2010-12-20 @ 15:23:09
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det är alltid kul med uppskattning och det vet jag att du får på ditt jobb, sånt är alltid trevligt att får på ditt jobb också... Hoppas ni fick en fin "Julafton" i er lilla vrå, vi ska i alla fall göra det bästa av våran vi, kanske tar mig iväg och handlar lite ikväll så det finns och vi slipper slåss med folk i sista stund :o)



Puss och kram på er från oss och en riktigt skön JUL :o)



Papps med resten

2010-12-21 @ 14:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0