Fredag

Jag kom iväg lite tidigare från jobbet idag då "19.30 gänget" ringde i förväg och sa att de inte skulle äta idag. Jag var hemma vid 20.30 och då satte jag igång med lite sockerkaksbak :)
Vi ska nämligen iväg och hälsa på pappa, Milla och lillebror imorgon och jag kände för att baka lite så vi kan ta med :) Vi ska få träffa Jacob för allra första gången, ska bli så mysigt!

Fick "prata" med honom i telefon för en stund sen då jag pratade med pappa. Han gnydde och beklagade sig över att blöjan behövde bytas :)

Ska ta och bada Lillan nu och sen blir det lite mys framför tvn innan det är dags för sängen, vi ska prova komma iväg vid 9 imorgon. Lär inte vara några problem då vi vaknar tidigt annars, förra helgen var vi uppe runt 7-7.30 någongång om jag inte minns fel.




Lillebror ska få ett paket av oss, hoppas han tycker om det :)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det var så roligt att ni kom och vi ses nog snart igen ska du se och presenterna var jättefina, du är sååååå dutti så lilla hjärtat mitt :o)



P&K

Pappsen

2010-05-03 @ 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0