Weehoo

Idag har mina läsare ökat med 10 st, verkar som ni hittat tillbaka ;) Eller har jag kanske fått nya!?

Idag bara en stund efter jag börjat idag va det en gäst som sa att det var så bra då jag jobbade, att han vad glad att jag var tillbaka. Blev så glad att jag bara ville sådär "tjejtjuta" men självklart sa jag bara "tack, det var kul att höra!". Blir så himla glad :) Varje dag får jag beröm av mina arbetskamrater och gäster och det är så skönt och kul, annat än på BK då var man aldrig duktig. Ne där fick man skäll var och varannan dag och tordens knappt hälsa på chefen då han kom dit, han hälsade aldrig heller utan pratade bara med en då man skulle få skäll. Känns som att jag börjar få tillbaka mitt självförtroende nu, det som varit som nedkavlat i backen av allt skit. Det som sänkt mig mest.. eller DEN som sänkt mig mest är chefen på BK. J*vla skitstövel!! Att jag tagit åt mig av det j*vla arslet! USCH! Så glad att slippa honom!! Han borde inte få hålla på med det han gör! Han kan inte hantera sin personal på ett korrekt sätt, kan inte hantera stress och är en jävla fifflare, ja jag har hört ett och annat kan säga. Ne usch, skulle hata honom även om jag bara kände honom privat, han är inte trevlig på en fläck!

Ne nog om den skitstöveln! Hur kunde jag komma in på något så negativt då jag ville berätta om något positivt!?

De jag ville säga var att jag blev så himla glad! Men det är himla svårt att ta in.

Det gick iaf super ikväll på jobbet! Imorgon ska jag också jobba 16-20.30. Sen vet jag inte om jag ska jobba eller inte på Torsdag och Fredag, beror på om hon är kvar den andra tjejen eller om hon fått sparken.

Åh idag har Marielle äntligen satt in bild på underverket på bloggen, som jag har väntat, kikat flera gånger om dagen. Så himla fin är han!

Usch de blev sent ikväll, så himla trött. Ska hoppa i duschen nu och sen krypa ner.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ekman

Bli medlem här å samla poäng å få presentkort gumman http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=80757 =) Saknar Dej!

2009-09-02 @ 10:54:04
Postat av: Marielle

Vad du är gullig Tina! :) Tack så mycket <3

2009-09-05 @ 15:04:25
URL: http://mvaltersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0