Väntar på älskling

Magnus kommer hem tidigare än sagt så jag har lovat att hålla mig vaken :) Han borde komma när som helst..

De gick riktigt bra på jobbet idag faktiskt, jag ble klar i tid utan stress :)

De va två killar som kom och ville ha matlådor och då frågade jag om de ville ha påsar att bära lådorna i. "Nej tack, vi ska ställa in det i kylen och äta sen för vi har snart utlösning så vi hinner inte äta nu."

De va ju såklart inte utlösning han sa, de va utlastning men med mina öron kan bli ett och annat man hör men jag förstod i samma sekund va de va man sa så de blev inga pinsamma missförstånd :P

Ne nu står älskling i dörren, usch så trött han ser ut. Ska pyssla om honom och bädda ner honom i sängen nu :)

Natti

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad kul det hade kunnat bli om du hade kommenterat det du trodde du hörde :-D

Hoppas du har en bra dag och att du kanske jobbar...

Kramas

2009-09-08 @ 10:11:10
Postat av: Magnus

Sötis! Ja, jag var grymt trött då =/ Har repat mig till idag iaf =) Älskar dig Tina!

2009-09-09 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0