Tisdag

Måste få börja med att skryta lite över hur duktig jag är på att jobba :P Ne men måste iaf få säga att jag får så mycket beröm på jobbet och jag blir så himla glad och jag känner mig duktig.
Först idag pratade vi om hur det gick igår då jag jobbade på kvällen, jag sa att det kändes så lugnt med endast 5-10 pers mindre än vanligt och jag aldrig blivit klar så tidigt förut. Kocken sa, "Ja de va så uppfyllt och fint så". "Ja som alltid" sa chefen. Lite senare sa chefen "Du är så duktig! Tänk om alla vore som dig, du gör aldrig någonting halvdant."

Tänk vad jag önskar att min förra chef kunde höra det, gubbj*vel!! Skulle vilja trycka upp det i ansiktet på honom!

Sen jag kom hem idag har jag gjort någonting hela tiden, ringde först lite samtal. Ringde även till syster som vilken dag som helst blir 5-barnsmamma, det är beräknat 3 Oktober och hon har haft förvärkar i 2 veckors tid nu så hoppas bebben vill ut snart :) Enligt statistiken borde den komma innan. Casper föddes 3 dar innan, Jonna 4 dar innan, Meja 7 dar efter och Melvin 4 dar innan. Tror det var det hon sa, nått sånt iaf :P
Det var bra med hela familjen iaf och jag fick även prata en liten sväng med Meja som alltid, så go så, världens härligaste fniss då jag säger hej :)

Sen satte vi oss och betalade räkningarna och sen pratade jag med Sandra en sväng, saknar henne så!!
Min lilla sjuklingMangis som har feber, snuva och ont i halsen ligger här i soffan och muttrar om hur synd det är om honom nu och han tackar iaf för tet jag gett honom men han hade nog velat ha lite annat också. En daimglass, varm choklad med marsmallows, någon tidning och halstabletter Men det får bli nästa gång han är sjuk :P
Jag känner mig också lite krasslig men har ingen feber. Magnus säger att jag har torrhosta på nätterna, har ett svagt minne av det men tur det inte är värre.

Ne nu får det vara nog på detta röriga blogginlägg (som alla mina andra) men det får ni ta. Jag är ingen proffsbloggare direkt :P

Ne nu ska jag nog göra mig iordning för sängen, börjar 7 i morgon bitti.


Natti

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej vännen,



Skönt att se att det går framåt för er :)



Beröm på jobbet kan göra så mycket, får man lite av det då och då så blir man ju mer taggad att göra ett bra jobb, man anstränger sig lite extra kanske bara därför!



Hoppas i alla fall ni slipper bli liggandes sjuka, det är inte så roligt men å andra sidan är det ju sådana tider... massor med vitaminer och friskluft så går det nog vägen ska ni se :)



Puss & Kram min lilla sköna TinaPinaColada :o)

2009-09-30 @ 07:45:07
Postat av: Farmor

Duktiga du och stackars Magnus hoppas han kryar på sig ..jag är oxå dålig och skall ringa HC i morgon..ha en bra dag i morgon ..kramas farmor

2009-10-01 @ 01:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0