Söndag

Idag är de riktigt höstigt här i Borlänge. Blåsigt och inte en sol så långt ögat kan nå..
På jobbet gick det bra, blev lite sen bara på slutet där men klar blev jag ju tillslut. Stekte korv så nu har jag brännmärken på underarmarna av att "fettsprett" fiiin fint de :P
Igår blev det faktiskt en sväng till Magnus faster, supertrevligt var det :) Sen då vi kom hem blev det faktiskt lite städat.. lite iaf :) Sydde om en gardinlängd till kappa också. Var ju iväg i fredags och fick en ny sladd till den :)
Var iväg redan förra Tisdagen men då skulle de ha stängt ända fram tills nu i Onsdags och jag har inte kommit iväg förrens i Fredags. Men nu är det fixat så nu ska de sys när det finns tid :)
Hade så himla svårt att somna inatt, tänkt vad ens tankar kan göra med en och så mycket idéer man kan få då man ska lägga sig och sova. Det är nästan så man skulle ha haft sig ett litet skrivblock att skissa på vid sängen.
Lyckades väl somna där mellan 02 och 03 iaf och trött som en jag-vet-inte-vad då klockan ringde. Sen jag kom hem har jag vart helt slut, känner mig nästan sjuk och ögonlocken bränner. Inte så länge kvar tills man ska sova heller.. hua vad helgen har gått fort. Imorgon är det Måndag igen.. Måndag = Tvättdag Blä blä!!
Ne nu ska jag prova göra något vettigt de sista timmarna på helgen. Har inte gjort något alls sen jag kom hem..
Hejvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0