Onsdag

Idag har jag inte gjort så himla mycket, tagit det väldigt lugnt bara. Vet inte vart timmarna tagit vägen sen Magnus gick iväg på jobbet. Har duschat och diskat.. Har knåpat ihop en ansökan till Kläppen i sälen som jag var tvungen att söka för AMS. Fikade lite precis och gosat med hundarna. Nu är kl redan 14 och jag börjar om 2 timmar. Längtar redan tills jag sitter på cykeln påväg hem i mörkret. Så svalkande då man sprungit där uppe i restaurangen och svettats i 4,5 timme :P Det var så himla mycket mörkare igårkväll då jag cyklade hem äv vad det var sist jag jobbade kväll. och det var bara någon vecka sen. Ganska mysigt men lite läskigt då tradarna far förbi och man knappt ser vägen trotts att det är lampor längs vägen. Kanske bäst jag skaffar lampa till cykeln!?

Ne ska ta och gå ut med undarna och göra mig iordning det sista innan jobbet.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0