Onsdag

Idag dammade Tina av sina gamla kockkläder och blev mattant. Fick rycka in och jobba på en skola här i närheten, salladsberedning och disk, något annat hade jag nog inte vågat mig på heller. Jag kan inte laga mat till 500 pers men sallad och disk fixade jag galant ;) Personalen tyckte jag var superduktig och hoppas på att jag får komma dit fler gånger. Själv kände jag att jag verkligen INTE vill jobba i ett skolkök, fy fan va tråkigt! De sa att de hade det stressigt men då har de inte sett mig jobba :P

Just nu sitter vi och spelar poker, Magnus har fått mig att prova och jag tycker faktiskt det är kul, paus just nu men jag har faktiskt mest pengar på bordet :) Det har åkt ut 3000 spelare och jag är bättre än dom :)
I just det här spelet vinner man på att ha lägst kort så inte så konstigt att det går bra för mig ;)
Som Magnus sa, "Du är bäst på att ha sämst kort". Någon måste ju vara bra på de å ;)

Ne nu ska jag prova koncentrera mig på de här sen blir det Fråga Olle dokumentären sen sova, klockan ringer 05.00 imorgon bitti gäsp men i helgen får jag sova eller ja iaf på Lördag..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0