Måndag

Idag är det Måndag, första dagen i veckan och jag känner att det går himla trögt. Känner mig så seg och nere. Tvättar gör jag också och det är inte alls kul! Blä blää.. Brukar annars tycka att Måndagar är havlbra dagar, visst är helgen slut men det känns som att det är en dag då allt startar om på nytt, man tar nya tag. Idag hade jag velat göra lite saker, ringa något samtal och så men det tar bara stopp. Tar det imorgon istället tänker jag men vet att jag borde göra det så det är gjort! Åh mitt självdisciplin!! Får se om det vänder eller om jag bara rycker mig själv lite i kragen.

Jobbar 16-20.30 idag sen blir det hem och äta, ut med hundar, duscha och sen i säng. Är så himla trött! Hoppas det blir lite mer sömn inatt!



Såg nu att jag inte skrev klart förra blogg inlägget.. "Vi gick en sväng" står det.. Skulle skriva att vi gick en sväng i vatten parken sen satt vi där och solade en stund. Så mysigt så :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas du känner dig bättre idag...idag skiner solen på mig ...det är skönt efter två survädersdagar med blåst..ha en bra onsdag..kramas

2009-09-23 @ 10:57:18
Postat av: Johanna

Hej hej!! designadinblogg.se hette sidan jag hittade, står massa intressant å krångligt där :p

2009-09-25 @ 10:53:00
URL: http://mizzzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0