Lördag

Idag sov vi länge, ända till elva.. skönt som tusan de!
Började dagen med en promenad i vattenparken sen hem och gjorde oss iordning för en sväng på kupolen. Magnus lämnade in en V75, jag köpte linsvätska. In på Jula en sväng och köpte lite rengörningsredskap för vi tänkte äntligen ta tag i och rengöra mattan ordentligt som vovvarn använde som toalett då dom var små. Vi har ju skrubbat den ett par gånger men vi ville ge den en riktig omgång. Efter den turen for vi på Max och åt frukost/lunch/middag, då var kl runt 15 tror jag. Åh så gott det var! Köpte en sån Delifresh liw carb som är utan bröd, perfekt för mig som inte gillar själva brödet på burgarna. Känns så dumt då man ska äta en sån nyttigare burgare och så köper man pompa och cola till. Har jag alltid själv tänkt då jag står i kassan men det är ju pompan som är godast ju, tycker iaf jag :) Men jag dricker alltid ramlösa till. Lyckades även få med oss lite gotta hem, godis och ostkrokar Mmm!

Då vi kom hem tog vi tag i mattan på en gång, får sen var resultatet blivit efter den torkat..
Sen tog jag, Sigge och Lillan tog oss en tur till rastgården vi hittade här om dagen, som jag letat efter en sån!!! Blev så glad och hundarna med :) Var väl ute i minst 1 timma iaf sen har dom legat däckad sen dess så de räckte gott och väl :)

Har inte gjort så mycket annat idag.. inget på tvn har det varit heller.. Lillan fick sig en dusch iaf, det får hon varje helg och oftare om det behövs. Så hon ska få sova hos mig inatt fast vi köpt en alldeless egen säng åt henne som hon fått sova i sen hon fick den. Köpte den i veckan någon gång. Men anledningen till att hon ska få sova med mig inatt är för Magnus ska vara vaken inatt. Eftersom han haft så svårt att somna senaste tiden så är det ett säkert kort om han inte sover inatt och lägger sig tidigt imorgon så han är utvilad på måndag morgon (3.30!!!!) för då ska han och hans arbetskamrater till GBG och anställa lite folk. Sen kommer han nog hem jättesent på lördag kväll (natt) också :( Tur jag jobbar kväll så jag slipper sitta här hemma aldeless själv från kl 15, ist blir det i princip att bara ut och rasta hundarna, duscha och hoppa i säng då jag kommer hem vid 21.

Ne usch nu måste jag sova, var inte meningen att de skulle bli såhär sent.. jag som börjar jobba kl 6 imorgon bitti :S Skulle somnat för minst 2 timmar sen om jag fått bestämma höll jag på att säga.. Jag bestämmer ju alldeless själv då jag ska lägga mig men har inte blivit så bara :P

Ne nu får de va nog!!

Natti

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Knäppis.... ja du borde ju vara vuxen nog att bestämma själv när du ska nanna :) Kull att det verkar fixa sig med jobb i alla fall så får man hoppas det kanske kan bli full tid vad det lider :)



Puss & Kram vännen



Pappsen

2009-09-07 @ 10:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0