Torsdag

Jag har blivit sjuk :( Hade feber igår kväll och ont som tusan i halsen, kunde knappt somna :(
Trodde verkligen att jag skulle må ännu sämre i morse då jag vaknade men det var inte värre men ont i halsen och och täppt plus ont i magen..
Känner mig lite febrig ikväll också, hoppas verkligen inte det blir värre! Vill och behöver framför allt jobba!
På tal om jobba så fick jag ett glädjande besked idag. Jag ska få fast tjänst på jobbet och månadslön, tjänsten är dock på ca 50-60%, precis som jag jobbat nu men jag har ju iaf garanterat mina timmar och lön varje månad. Är så glad men har misstänkt att jag skulle få tjänsten eftersom hon jag jobbat för inte kunde jobba kvar p.g.a. diskbrocket. Så nu ska jag prova leta ett extrajobb att fylla ut lite med.
Kommer att jobba precis som jag gjort hittills, Mån - Tors 16-20.30 och Söndag 7-14 plus lite extra, precis som vanligt. Så jag har ju en del ledig tid som jag kan jobba på, innan 16 Mån - Tors och hela Fre och Lör.
Det känns som det sakta men säkert går framåt, en ny fin pusselbit som sitter på plats men det finns en hel del kvar innan pusslet är klart, om det ens kan bli klart :P
Duschade för en stund sen, så skönt! Det är verkligen som SPA för mig. Blev så varm och skönt trött.
Inge kul att behöva ut i kylan nu då man är nyduschad men hade varit lite väl tidigt om jag gjort det innan.
Ne ska ta och slänga på mig nå kläder och traska ut i kylan med nå vilddjur sen blir det nog varm choklad och smörgås sen bums i säng, vi skulle visst se film, men känner jag mig rätt blir inte hela sedd, inte med mina ögon iaf men det är väl lika bra de ska ju upp med tuppen i morgon men sen är det HELG!!! :)
Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis gumman vad kul att du fått fast och som du säger kan du jobba extra om du känner att du orkar...och det tror jag nog att du gör...blir roligare oxå när ni vet vad det rullar in för pengar varje månad...hoppas att du blir frisker det är inte kul med dessa förbaskade förkylningar har ju oxå varit drabbad..och det hänger i än..men mycket bättre är jag...kram på dig..

2009-10-30 @ 00:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0