Söndag

Ja nog vart det en liten knodd i Torsdags allt, och fort gick det :) Runt 18 tittade en liten Hilma ut, så söt så. Längtar tills jag får träffa henne! Ska bli kul att få träffa de andra med så klart! Som jag saknar dom!
I Fredags träffade jag Linn och hennes kompis Malin här på kupolen och Linn bjöd på fika, ice chai latte och kladdkaka mm :) Riktigt trevligt var det! Imorgon ska vi göra sällskap upp på bussen, hur bra är inte de!? :)

Ska bli riktigt trevlig att komma upp! Hoppar av i Rätan och stannar där över natten och får skjuts till mamma dagen efter. Längre än så har jag inte kommit i min planering, vill träffa Marielle och Kevin och Sandra och Sara om de har tid. Tänkte även prova hinna träffa tjejerna jag umgicks med i grundskolan också.

Jobbade 7-14 idag, som alla andra Söndagar, men det gör inte mig nått. Jag tar allt jobb jag kan få!

Håller på och packar och har mig lite nu, känns som jag kommer glömma massa.

Ne ska göra ett ryck och packa de sista. Sen ska vi ta oss ett bad tillsammans, Lillan ska också badas så hon är ren och fin hon med då vi ska iväg ;)

Imorgon kl 06.38 går tåget här ifrån Borlänge till Mora. Kl 8.05 går bussen från Mora och jag är framme i Rätan ca 11.40.

Ska bli skönt att få komma hemifrån och tänka på något annat en stund!

Ne som sagt, ett ryck är vad som ska göras..

Hörs om en vecka ca!

Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Magnus

Saknar dig redan älskling! =) Kyssar

2009-10-12 @ 10:48:21
Postat av: Magnus

tycker det börja bli dags för dig att skriva ett till inlägg så jag har nåt att göra på jobbet =) kyssar

2009-10-19 @ 11:38:44
Postat av: Anette

Vad snäll du är :) Dock har jag redan fått veta att jag inte vunnit, men det ska bli kul ändå!

2009-11-13 @ 19:17:10
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0