Onsdag

Nyhemkommen från 1,5 timmes lågt möte. Spännande och lärorikt, mycket att ta in. Kuligt, nu är jag pepp :D
Älskar utmaningar och lära mig nya saker!!!

Idag har Magnus varit på intervju i Karlstad, för ett jobb här i Borlänge, skulle vara riktigt trevligt om han fick det jobbet! Hoppas, hoppas!

Nu ska vi äta middag, blir microkörd hemgjord pizza från i helgen idag ;) Har bunkrat upp lite i frysen för dagar som denna, en har-inte-tid-att-laga-middag-dag är det idag men även för inte-komma-på-vad-man-ska-laga-för-middag-dagar och har-ingen-lust-att-laga-middag-dagar :P Bra att ha helt enkelt :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

I så fall skulle vi äta pizza VARJE dag. Jag vet aldrig vad jag skall laga för mat och jag har ALDRIG lust att laga mat men, just det, TIDSBRIST kan jag aldrig skylla på.....

Du är bäst!!!!

2009-10-07 @ 19:53:51
Postat av: Pappsen

hehe här är det ofta "jag-har-ingen-jäkla-lust-att-laga-mat-i-mitt-kassa-kök"-dagar och då blir kosthållningen därefter, håller med svärmor din... du är bäst, i alla fall mycket bättre än mig :o)



Kram pårej i massor, luv You :o)

2009-10-08 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0