Måndag

Tjo!
En bra Måndag idag, beror kanske på att jag var upp till jobbet innan det ens hunnit bli Måndag.. hehe me men tidigt var det iaf. Jobbar

 7-14.30 denna vecka då chefen är sjukskriven, hon har överansträngt sina fötter så hon kunde knappt gå. Hoppas verkligen hon blir bra nu denna vecka så hon kan jobba nästa vecka. Vill inte gärna lämna dom i sticket och åka upp om hon inte kan jobba.. men men..

 Tanken är den att jag och Lillan åker upp på Måndag, med största sannolikhet blir det så. Lite svårt att planera saker då man inte har ett fast jobb :S

Känns som jag har massor att göra, samtal som ska ringas och massa annat. Blir så snurrig av det så jag glömmer att göra det som ska göras.. men men det ska nog lösa sig tillslut.


Jag drömmer om ett jobb där jag;

har fasta tider (kan jobba när jag vill)

tjänar massor med pengar

kan vara ledig då jag vill

är chef och gör precis som jag vill



Men vägen dit känns j*vligt lång och snirklig..


Nu ska jag prata med papi :)


Kommentarer
Postat av: tantans

Skall du åka upp till Systeryster??? Vart så glad när hon och familjen tittade in...hoppas snart att familjen utökas...

Ditt drömjobb..ja dte blir kanske bara n dröm..men drömmar är bra..

Jag drömmer om millen hehehe...

kramas

2009-10-06 @ 01:02:41
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ett sånt jobb drömmer jag också om, bra lön och lite arbete =) Men... Jag jobbar faktiskt hellre jätte mkt tror jag, så att man förtjänar sin fritid, och sina pengar. Man får vad man förtjänar vet du väl? =) Älskar dig min lilla gofis(dom stinker;)

2009-10-06 @ 11:08:38
Postat av: linn

ska du åka hemöver??

jag åker hem från leksand på måndag.. kanske ses på bussen då :P

2009-10-06 @ 22:36:31
URL: http://linnocklind.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hittar du ett sånt jobb, så säg till, då är jag också intresserad...

2009-10-07 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0