1 Oktober

Nu är det verkligen höst, igår kväll när vi var ute bet det faktiskt i kinderna och nu då jag vaknade för snart 2 timmar sen var det frost på backen.

Hade ju sovmorgon idag då ingen av oss ska upp tidigt men jag vaknade såklart 06.50. Hade fått för mig att vi hade tvättid 11-15 men det var visst 7-11 så det var väl tur i oturen att jag vaknade. Låg dock och drog mig en timma för vi har inte så mycket att tvätta. Hann inte med allt i Måndags så därför jag bokade så nära inpå.

Magnus var hemma och var sjuk igår och han är fortfarande sjuk, han hade dock ingen feber igår kväll men han blir hemma idag också. Tror att han ev. skulle iväg en sväng bara, men skönt att ha han hemma idag iaf :) Annars då jag jobbar kväll ses vi ju knappt, vi kliver upp tillsammans, han kommer hem 30 minuter - 2 timmar efter jag gått till jobbet. Sen då jag kommer hem runt 21 äter vi lite sen sängen. Kuligt värre, därför uppskattar man såna dagar som denna, fast vi är lite krassliga.
Går och väntar på att syster ska ringa och berätta att de fått bäs så skickade ett sms nu på morgonen till syster och frågade om det inte skulle bli någon bebis idag :)

Ne nu ska jag prova hitta på något att pyssla med, men måste smyga, vill inte väcka de andra än.

Kommentarer
Postat av: Anette

Det är faktiskt nåt han kallat Nalle Puh för sen han var liten. Tyckte det var så gulligt då, så har det fått hänga med. Och han säger fortfarande Nananou till Nalle Puh :)

2009-10-02 @ 17:49:54
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ja för oss var det redan dags när du skickade det där smset och undrade om det var någon bebis på gång :) hehe

2009-10-05 @ 14:49:13
URL: http://mvaltersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0