Tisdag

Hejhej!

Idag mår jag lite bättre.


Idag var de dags för tvättstugan igen, 7-11. Skönt att få de gjort så tidigt faktiskt!

Idag ska jag nog gå till jobbet, var så himla jobbigt att cykla igår, usch de märks att kroppen blir svagare då man är sjuk.

Sitter och väntar på Magnus nu, han slutar när som helst och då han kommer hem ska vi äta. Potatisen står redan och puttrar på spisen. Riktigt hungrig är jag!

I Lördags fick jag mig ett ryck och bakade lite bullar. Provade på att göra vetelängder, har inte gjort de sen vi hade bageri i skolan, var det i 2:an tro!? Här är resultatet iaf.. 


 
Övre längden var den första, inte lyckad direkt men den nedre blev ganska lyckad iaf ;)

Glömde dom dock i ugen så de hann bli lite hårda, bättre lycka nästa gång! Måste skaffa en "äggklocka" tror jag.
Nästa gång ska jag prova fylla den med något annat, vaniljkräm kanske :)

Köpte förresten nya batterier till kameran som sitter på laddning nu.. Så nu kommer det bli lite roligare att fota :)

Ne nu ska jag se till att de blir lite mat.

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jätteduktig du är...tycker längderna ser fina ut...hoppas du mår bättre och orkar jobba ...kram på er

2009-11-04 @ 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0