Måndag

Hade tänkt ta mig iväg och simma idag men kände redan igår att det nog inte skulle bli av. Vaknade flera gånger inatt av febern. Känns typ som jag brännt hela kroppen i solen och sedan smort på kylbalsam, har aldrig upplevt det såhär förut. Brukar ju alltid ha sån feberverk i kroppen då jag har feber men inte nu inte.

Försökte iaf ta ett bad precis men jag har som ingen ro att ligga still i ett badkar själv, duschar hellre länge. Känner mig iaf lite piggare och fräschare efter badet/duschen men känner hettan och frossan kommer krypandes nu. Men annars är det rätt bra, lite snuvig och halsen är inte helt okej än men jag är inte så dålig att jag inte tänker jobba iaf. Knorr har jag inte fått heller ;)

Igår åkte jag på att jobba dubbelt men det gick bra. På kvällspasset ca 45 minuter innan jag slutade och sista gästerna hade gått slog det mig att jag var ensam och jag blev lite mörkrädd.. blev rädd för minsta lilla skrammel eller när något reflekterades i fönstrena. Naturligtvis har vi sett skräckfilm i helgen, inte av egen vilja då men ja.. Dom var dock inte så hemska, mest äckliga med tarmar som slets ut m.m. Vi såg på 2 Feast filmer.. Vi skrattade tillochmed en del men ändå så är jag så himla känslig.. Då jag sett The Ring för flera år sen kunde jag inte vara ensam på flera månader.. Var tvungen att ha någon som satt utanför duschen och pratade med mig då jag duschade och lillasyster fick sova i min säng. Ne usch såna filmer kan jag inte se men som dom vi såg i helgen med massa snusk i bara kan jag se..

Ne tror jag ska klä på mig och göra mig iordning för jobbet och rasta någon hund och så. Vill ju hinna umgås med älskling lite inna jag sticker iväg också.

Hejvejs


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, stackars älskling, både förkyld och rädd! Men nu är det länge kvar till alla helgons... så det är ju ett tag till de blir nån mer skräckis för din del =) ... Älskar dig skruttan! Hoppas det går bra i tvättstugan! Kyssar

2009-11-03 @ 10:12:19
Postat av: Pappa

Hej vännen,



Inte roligt att vara sjuk och inte mörkrädd heller för den delen, i alla fall roligt att se att det går framåt för er och att du/ni pusslar ihop det efter bästa förmåga... som sagt får man in en fot nånstans så brukar det ge sig eftersom :o)



Puss & Kram



Pappsen

2009-11-08 @ 15:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0