Fredag

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN helg! :)

Jag har jobbat lite extra idag, är ju annars ledig Fredagar.

I helgen ska vi prova städa, putsa fönster och ha oss för nästa vecka ska de upp nya gardiner som svärmor sytt och köpt åt oss :) Blir ju även lite adventspyntning nästa helg så klart :)

På Onsdag ska vi träffa företaget som ska ta över restaurangen, vi är välkommna "över" så de känns bra :)

På Torsdag ska de julpyntas och drickas glögg på jobbet, de ska bli mysigt :)


Ne undra om jag ska ta och rasta nån hund innan Idol börjar, Lillan ska badas också men det får jag nog göra i någon paus.

Trevlig helg så länge!

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Just nu har jag en tävling på bloggen i samarbete med Lauras utvalda favoriter som är en inredningsbutik på nätet i lantlig romantisk stil, Shabby Chic. Jättefin vinst - var gärna med och delta! Tror du skulle gilla den! =) Kram, Diana

2009-11-21 @ 00:33:28
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0