de är inlägget skrev jag vid 18 tiden, glömde publicera..

Hua vilka skurar det kommit idag.. som tur är var det inget varken då jag cyklade iväg på jobbet eller då jag skulle hem. Jobbade 7-11 idag, himla lättsamt pass.
Magnus har vart ledig idag och hade inte varit vaken så länge innan jag kom hem. Han hade precis vart ut med hundarna, alla 3 samtidigt och dom mötte 2 andra skälliga hundar så det vart bara pannkaka av allt.. Sigge hade lyckats snirkla sig loss från halsbandet och på något sätt hamnade Sigges halsband på Chippen. Så Sigge sprang alltså lös och Chippen stod där med 2 halsband och 2 koppel. Haha får värsta bilden i huvudet, skrattade så då Magnus berättade :) Haha hur fan kan det ha gått till!?

Igår då Magnus kommit hem och vi ätit middag satte vi oss i soffan och tog det lugnt en stund, vaknade 2 timmar senare.. tänkte inte mer på det.. Senare tänkte jag vara duktig och lägga mig i tid då jag skulle upp 5.30. Kom i säng runt 23. Låg och vred och vände i 2 timmar.. tänkte ju inte på att jag faktiskt sovit så pass länge efter maten.. *suck*

Ne om man skulle ta och ge hundarna lite middag och sen ut och rasta. Kanske börja på någon middag sen också.. Pasta och korv kanske, vad annars!?

Kommer kanske fler inlägg sen.. hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0