Usch!

Jag har inte vart förkyld på evigheter men det passar visst bra nu, nu då man ska prova prestera på det nya jobbet. Det är inte så farligt som det låter men hatar verkligen att vara täppt och slemmig.. har lite smått ont i halsen men blir mest torr i halsen på dagarna vilket är jättejobbigt! Inte nog med det.. är sjukt trött och ändå är jag vaken fortfarande, bara för att jag vill se Fråga Olle annars hade jag lagt mig direkt efter Bompa ;)

Sov så himla dåligt inatt, 04 blev jag väckt, Sigge hade ont i magen och slutade aldrig gnälla! Tänkte för en sek att jag skulle gå ut med honom men det ska man inte börja skämma bort dom med för då tror han ju att han får komma ut mitt i natten om han gnäller.. Ne usch, inatt ska inget få störa mig!

Åh jag är så glad för mitt jobb, så skönt att få ha samma tider varje dag, kommer inte vara så framöver riktigt kanske men ändå så skönt! Sköna tider, arbetsuppgifter och toppen personal :)

Nästa vecka vet jag inte hur det blir men antagligen ska jag lära mig jobba kväll, det blir spännande.

Åh tror dessutom att jag får ledigt i helgen med! Inget schemalagt men vill inte hoppas för mkt! Så himla skönt!

Så stolt över min skrutt! Han ska blir projektledare nu och idag hade han sin första anställningsintervju, alltså han anställde en :) Snart kommer han ha 30 pers under sig:D

Ne nu blir det Fråga Olle sen rasta vovvar sen bums i säng!

Natti


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag är stolt över min flicka! Du är så duktig så! Älskar dig! Kyssar

2009-05-14 @ 07:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0