Söta Svärmor



"Jag tycker du har gjort det superfint! Dessutom är du ju så duktig i allt du gör! Jag blev jätteimponerad av bilden på kylskåpet. Hade själv inte städat detta på länge så jag satt där och skämdes. Det är inte vanligt att de i din ålder bakar och kokar egen sylt! Du kan verkligen trolla och koka soppa på en spik! Men nu skall du se att allting har vänt sig till er fördel. Nu har ni arbeten som ni trivs med och löner som kommer varje månad.... Jag beundrar er!"


Så glad och tårögd då jag läste kommentaren!


Har inte orkat blogga på någon dag nu.. eller ja orkat är väl fel ord, har haft fullt upp med annat så har inte haft tid.

Ne tror det blir sängen nu strax, rasta hundarna och fundera på att ta en dusch...

Natti



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej vännen,



Ja du vårt kylskåp och kanske ett och annat annat skulle behöva hyvlas av i detta huset oxå... håller med svärmor din, med din/er envetenhet så kommer det att gå bra :) Och som sagt lite hjälp kanske man kan bidra med efter bästa förmåga ifall det behövs :) Men jag fattar ju att ni vill stå på egna ben, men går det inte alltid så är det ju inget att gräma sig över... det kan du göra då du blir gamal å grå :)



stora kramen

Pappsen

2009-05-29 @ 01:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0