Sexleksaker

Sitter och kikar lite efter pyssleböcker och hittade den här boken Hahaha :P

Tillverka dina egna sexleksaker : 50 snabba och enkla projekt



Ta saken i egna händer

På fullaste allvar men med glimten i ögat presenteras 50 snabba, enkla och billiga sexleksaker – alla tillverkade av material som du redan har hemma eller köper i järnhandeln eller livsmedelsaffären. Under rubrikerna För honom, För henne, För par och Förvaring hittar du lätt vad du behöver.

Sticka, virka, sy och pyssla– det finns mängder av roliga projekt av olika svårighetsgrad, t ex knyt din egen läderpiska och snickra en dubbeldildo. Möjligheterna är oändliga – endast din fantasi sätter gränserna.





Kommentarer
Postat av: Drettan

Ha ha ha ha! Det här var ju roligast hittills! Det här kanske är något för dig mamma, du gillar ju att virka och sticka! :-) En affärsidé kanske? Sälja hemmagjorda sexleksaker!



Lycka till på det nya jobbet Tina!

2009-05-04 @ 19:59:51
URL: http://drettan.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ja, det verkar ju vara en festlig bok det där =) Ikväll blir det tidig kväll, öronen värker så även halsen. Dessutom känns som som jag har en badboll innanför pannbenen och något grön i näsan... Förkylning kallas det för va? Älskar dig skruttan ge mig en kyss och en smörgås är du gullig =)

2009-05-04 @ 20:07:26
Postat av: Farmor

En ny hobby kanske FNIIIISS

2009-05-05 @ 08:51:09
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad lustigt! När jag läste Tina,s blogg om boken med sexleksaker så tänkte jag direkt på Andrea, att det skulle vara något för henne. Och så tänkte hon på mig!!!!

2009-05-05 @ 12:21:02
Postat av: Anette

haha :)

2009-05-10 @ 18:12:42
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0