Lite nytta

Ja lite nytta har jag gjort idag iaf. Fick ett sms om en observation jag kunde göra och få 200 kr + en biobiljett. Ringde upp i samma stung jag fick smset och tog den :)

Var iväg på DNA och skulle låtsas vara intresserad av att köpa skor och sen lägga undan, sen hem och redovisa hur jag blev bemött osv.. lite mer kompicerat är det men lätt som en plätt. Himla lättförtjänta pengar. Tror tillochmed att pengarna kommer redan denna månad ;)

Då jag ändå hade henne på tråden så berättadre jag att jag fått en biobiljett i ett tidigare uppdrag och att de gick ut den 24 Mars och att jag upptäckt de en månad efter, jag erbjöd mig att skicka tillbaka den men hon sa att det inte behövdes så nu kommer det 2 st på posten :D Det innebär att jag och älsk kan unna oss att gå på bio snart :) Wiii :) Det var evigheter sen jag var på bio och jag tror inte ens jag och Magnus vart iväg på bio tillsammans ens :( Kanske dax nu efter snart 1 år tillsammans :D

Annars har jag inte gjort så mycket. Magnus kom hem på lunch kl 12 så då åt vi tillsammans.

Chippen fick följa med nu då jag cyklade iväg på kupolen så nu ska jag iväg ut med Sigge lite också. Undra om jag ska ta med mig spårlinan och öva lite inkallning. Men tror jag ska ringa Kim först.. Hon hade inte tid att prata igår då jag ringde och grattade Jonna så vi sa vi skulle höras idag. Hon ringde upp precis då vi satt och åt så jag sa jag skulle ringa henne senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0