Lilla rutan

Ja så tror jag restaurangen heter :)

Det gick bra idag men har inte gjort något som känns nytt för mig än heller.. Gjorde lite mackor, fixade lite sallad, diskat... hum... ja det var väl det.Blev inte en jätte bra start eftersom hon som var där knappt visste om att jag skulle komma plus att de var en praktikant där också :P
 En liten mjukstart, lär ju bli mer imogon :) Gruvar mig för kassan, alltid så svårt med nya kassor men man lär sig ju ganska snabbt ändå.
Kunde inte komma in förrens 7.15 idag heller då jag inte har något passerkort men skulle nog få ett sånt imorgon :) Hoppas på en ny skjorta också, fanns bara en XL och den var ju som ett tält.

Känns iaf himla bra så länge, trevligt folk och så :)

Nu sitter jag mest och väntar på att Magnus ska komma hem, blir inte förrens 18.30 :( Vill ha min skrutt hemma NU!
Har så ont i axlarna och som tur är har jag blivit lovad massage ikväll :)

Tack för alla söta kommentarer Svärmor! :)

Ne nu ska jag prova göra någon nytta, skulle både behövas diskas och damsugas... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0