<3

Nu sitter älskling här hemma :) Han ska jobba hemifrån resten av dagen :D
Skönt att ha honom hemma fast han jobbar, skönt att ha honom i närheten fast vi inte umgås, mysigt att bara kunna smyga dit och få en puss eller två ;) Älskar dig Magnus <3

Ska upp och snabbstäda kontoret så han kan sitta där. Har lovat, det är jag som stökat till med div. projekt :P Men först ut med hundarna.. eller ne de ligger och sover så snällt nu och det regnar dessutom så vi väntar en stund till. Gissar att de följer med upp och håller mig sällskap där, de brukar de göra. Ligger som nå bromsklossar helst så nära en som möjligt :P




Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, det var snällt av dig att städa kontoret även om jag fastnade med jobbet i köket istället =) ÄLskar dig! Kyssar

2009-05-18 @ 19:20:54
Postat av: Ullis

Åh tack!! kul att höra!

2009-05-18 @ 19:47:48
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Tina

Gjorde inget alls att du fastnade i köket, erkänn att du fastnade där för att jag var där!? ;) Kyssar <3

2009-05-19 @ 09:15:58
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0