Jovisst

Fick inte vara ledig idag.. de ringde runt 11 och frågade om jag inte kunde jobba 17-22 och jag behöver pengarna så svaret blev ja..

men som tur va va vi redan igång med städningen. Usch det tog tid men det vart iaf gjort, otroligt va de blir skitigt här så fort. Vi var nog kvar runt 14 och då började Magnus med middagen så vi skulle hinna innan jag började jobba. Jag höll på att moppa då Magnus var i köket och jag frågade "är det skönt att jag inte är i köket och bryr mig?"  haha gissa vad svaret blev!?

Grytan vart iaf himla god! Efter middagen snodde jag ihop en blåbärspaj som vi värmde på nu efter jag slutat jobba, mumma :) Har ju som sagt inget att fika så då fick det bli paj inte dumt de inte, har ganska mycket bär i frysen faktiskt så det lär ju kunna bli en del paj denna månad. Ja frysen lär vara rätt tom på det mesta efter denna månad, vi är urfattiga!!! Får äta "kattfisken" som Magnus fiskade upp i julas i värsta fall :p

Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir.. Magnus ska iväg på intervju och jag ska baka eftersom jag inte hann med det idag då jag vart tvungen att jobba. Juste vi har tvättstugan 19-23 också men annars är inget planerat. Hade vart mysigt att ta sig en långtur med vilddjuren men vet inte hur det blir med det eftersom Magnus halkade till och stukade både fotled, knä och höftled ikväll då han skulle hämta mig :( Har ju vart plus idag som frysit på nu då såklart och är ett tunt islager på asfalten här ute som inte syns. Usch stackarn haltar och jag blir påmind om hur ont jag haft i knäna, vet precis hur det känns. Hoppas det bara är stukat så inte nått ledband gått av bara!

Lite bilder kanske sen blir det sängen..


Igårkväll låg Nanna och sov så skulle smyga och fota men hon vaknade :p Är hon inte världens sötaste kisse!?


Man ville ju komma fram och gosa :)


Såhär söta är mjölkförpackningarna här :)


Lillan var ute och busade endel med grannarnas tre 6 veckors valpar idag, här är hon med tikvalpen :) Lillan ser inte klok ut men det är bara för hon rör sig :P


Buselibus, Lillan ser större ut men det är bara för valpen är längre bort :) Det var här på asfalten det vart isgata ikväll och Älsk halkade btw :(


Men valpen är större och dubbelt så tung, ursöt! Är så man vill sno in hon till oss ;)


Älskling kockar älggryta, så duktig så :)

Ne prova ta oss upp till sovrummet, Magnus har somnat här i mitt knä på nått vis, jag sitter ju ändå med datorn i knät. Han har sitt huvud under min arm, på min höft.. kan inte vara skönt :P

Natti

Kommentarer
Postat av: Farmor

Härliga bilder på nanna och Lillan...här är det oxå halka inget kul...ha en bra dag...kram

2009-03-04 @ 05:41:12
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Daniel

Riktigt gullig kisse! =)

2009-03-04 @ 17:15:52
URL: http://ndaniel.blogg.se/
Postat av: Tina

Nannaskrutt är söstaste kissen i världen!!

2009-03-06 @ 12:52:18
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0