Usch!!

Fan vad ont jag har! Har inte kunnat sova ordentligt i natt heller och när jag skulle ta en dusch förut höll jag på att svimma och sen spydde jag upp de lilla vattnet jag precis fått i mig.. Har nog aldrig haft såhär ont någon gång i hela mitt liv!!! ska iaf till vårdcentralen 10.20 och träffa en läkare!
Ska ringa och sjukanmäla mig snart, lite pinsamt att inte kunna jobba 1 av de 2 dagarna jag är schemalagd denna vecka men men.. hoppas på att jag kan jobba imorgon iaf..
Magnus har precis gått iväg på kupolen, han ska iväg till sthlm idag en sväng på kurs eller va de nu va.. nått med hans nya jobb iaf :) Sen ska han iväg imorgon igen men det är här på kupolen då. Sen åker vi upp imorgon :) Har längtat nå så fruktansvärt!

Ne ringa och sjukanmäla mig nu..


hejhej

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas du kryar på dig och hälsa med dig när ni åker upp i helgen...

kram på dig

2009-03-10 @ 09:38:43
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Martin

Det är väl inge pinsamt att sjukanmäla sig..De vill nog heldre att du är frisk på jobbet än att du plågas..tror du inte?

2009-03-10 @ 18:13:48
Postat av: Magnus

Åhhh älskling... saknar dig! Sitter och väntar på att få åka till dig nu! Kyssar

2009-03-10 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0