Tillökning

Ja igår fick vi veta den glada nyheten om att det blir tillökning i mitten av Maj :)

Nanna har minsann passat på och levt rövare då vi varit borta ;) Igår berättade närmsta grannen och nu nyss berättade en annan att hon sett henne bli påsatt många gånger om haha :P
Vi misstänkte att hon löpte innan vi åkte eftersom det har strykit runt en del hankatter här nu senaste tiden.
Hoppas att allt kommer gå bra och missarna i magen mår bra. Har ju ända sen jag skaffade Lady velat ha en liten kissekull hemma så de ska bli mysigt om allt går som de ska :)


Vi satte oss och åt en rejäl frukost och kikade på The unborn, en skräckis.. Magnus ville se men då sa jag att vi kan se den om vi ser den på dan så så vart de och den va väl rätt så bra.



Magnus började jobba nu vid 13 och kommer väl hem efter 19 någon gång.. Jag har precis vart ut med vovvarna och ska väl ta och ta tag i nått här hemma. Ska vattna blommorna och de blommor vi har här i vardagsrummet måste flyttas till nå andra fönster för här får de ingen sol kom jag på idag :P Vi har ju uteplats med tak här utanför så de blir ingen sol o fönstrena, inte undra på att de inte mår så bra :P Sen ska jag diska lite, byta sängkläder och förbereda och sortera tvätten för i morgon bitti har vi tvättstugan, 7-11, fanns ingen bättre tid men skönt att tvätta på morgonen tycker jag för då är de gjort! Sen lär jag säkert hitta något annat att göra, finns massor att göra egentligen.. men men..

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Martin

Det blir gokissar alltså :)

2009-03-20 @ 01:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0