snart så

Nu så är de mesta packat och fixat. Hade hoppasts på att disken skulle torka så jag hann diska de sista med men får se..
Vi har lånat ut bilen i sista sekunden oxå så vi kan inte fara än.. sen när vi packat in allt i bilen ska vi en sväng på affären och sen äta nått sen är vi iväg!
Ska bli så kul att få komma upp, synd bara att det är som det är, får väl mest bara ta det lugnt jag och bli ompysslad av mamma hoppas jag ;)

Åh har så ont i min hals oxå, det känns verkligen att jag haft massa slangar där under operationen :S

*håll tummarna för att resan går bra och att jag inte får ont*

Älskar min Magnus mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Och jag älskar min Tina mest av allt! Kyssar

2009-03-11 @ 15:53:21
Postat av: Martin

Vad för operation?

2009-03-11 @ 17:11:05
Postat av: Farmor

Hoppas resan upp går bra ni får ta det lugnt och att du slipper få ont...vad var det dom opererade????

Kram

2009-03-11 @ 22:26:23
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag har funderat ett tag nu..visst är ni förlovade? :)

2009-03-16 @ 11:05:35
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0